torsdag 15. mars 2012

SØK!!

Vi trener jo på mye rart, og noe av det moromste han vet er å søke etter ting. Derfor har jeg etterhvert avansert fra godissøk til både nøkkelsøk og tepose-søk, noe jeg gjerne gjør for å slite ham litt ekstra ut de dagene jeg ikke har anledning til å gå så mye turer. Vi har foreløpig gjort det mest inne, men alt til sin tid, det kan fint gjøres med avansert etterhvert, men greit å få det skikkelig inn i hodet hans hva som  er jobben før jeg prøver meg ute sammen med tusenvis av andre fristende godlukter!


Denne filmen kom jeg på å lage etterat han hadde søkt en fem-seks ganger, så han var nok ganske sliten i hodet sitt, noe jeg også merket. Han er ihvertfall veldig flink, den ostebiten skulle han ha uansett!

Vi gleder oss til å begynne på blodsporkurs i april, det tror jeg Chaos kommer til å synes er veeeeldig stas!

Nå er det sofakos (og muligens litt tvangskosing med reven)!


Ida & Chaos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar