søndag 18. mars 2012

Dancing Queen!

Jaja, man skal ikke ta seg selv alt for høytidelig som hundeeier... Hønsecupen post 3. Seks hunder i fellesdekk på linje. Seks eiere 15 meter unna som danser Fugledansen i halvannet minutt. Need I say more...?

Broilernes Fugledans

Det skal sies at jeg var mektig stolt av Chaos siden jeg aldri har øvd på fellesdekk, eller dansing for den saks skyld, med ham. Det at han lå der stø som et fjell under hele det pinlige halvannet minuttet vi skulle fjolle oss til overrasket meg faktisk stort, for dette er en vanskelig øvelse for en ung og viril tollergutt. Chaos så riktignok dødsflau ut og tenkte vel sitt om hva i svarte jeg drev med, men han holdt seg i skinnet allikevel. Det ble nok godbiter og lek etterpå ihvertfall. Ekstra morsomt var det jo at det var pappa Ekiro som lå ved siden av, og eier Hilde som jeg fikk æren av å danse med. De er så flinke de to assa!:-)

Etterhvert tittet også solen frem, og da gikk vi en liten gjeng på tur i skogen oppe ved Bogstad, før vi avsluttet med bittelitt jakttrening. Etter det var jaggu hu mor så sliten at hun sovnet på sofaen i over en time. Chaos har også slappet relativt greit av i kveld, flinkisen!!

I morgen er det siste kveld på hverdagslydighetskurset, og neste kurs på planen er blodspor i april. DET blir moro det!

God natt!

Ida & Chaos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar