fredag 9. mars 2012

Chaoskontroll i sommerferien!

I dag forsto jeg virkelig hvor mye det lønner seg å ha kontakt med både oppdretter og andre som har kjøpt valper fra samme oppdretter! Siden Even og jeg skal til Frankrike i sommer sendte jeg en liten bønn til mine hundevenner på Facebook, rettere sagt, hundeeiere som har kjøpt valp fra samme oppdretter som oss, Gunn Tove på kennel Adorea. På under et døgn var det hele fire stykker som meldte seg til pass midt i fellesferien, inkludert Gunn Tove! Så nå skal altså Chaos på ferie og hyttetur med bror Elliot og eiere Caroline og Martin i ni dager, og de kommer til å være helt gale etter hverandre. Jeg klarer bare ikke å la være å uttrykke min glede over hvor fantastisk givende og morsomt livet er med hund. Og når det ikke er noen sak å få pass i tide og utide er jo den problemstillingen borte også! Som om ikke det var nok kommer bror Ecco og skal bo hos oss i to uker i juli, mamma Ellen kjører ham personlig ned fra bartebyen og avleverer ham, og vi gleder oss masse!

Så herved vil jeg takke Caroline og Martin, samt Gunn Tove, Mari og Ellen for at de ville åpne hjemmet sitt for det lille røde kaoset vårt, dere er noen stjerner!

Chaos lever ikke opp til navnet sitt!

Fortsatt sliten rev etter minijakttrening på morgenturen for over fire timer siden.

"Deg igjen ja... Får bare ligge her og deile meg jeg da..."

I morgen begynner første post på retrieverklubbens jaktcup, den som vil være med på noe moro, uansett erfaring, burde være med! Møt opp på klubbhytta i retning Sørkedalen kl. 12 enten du ønsker å være med eller bare se og lære:-)

God helg alle hundevenner (og andre gode venner).

Ida & Chaos


1 kommentar:

  1. Det er så fint å kunne hjelpe hverandre. Og vi er så glade for at du kunne hjelpe oss med Ecco - og hos deg vet jeg han er i trygge hender, det kunne ikke blitt bedre! :)
    PS: Chaos er så NYDELIG!!

    SvarSlett