fredag 24. februar 2012

Chaos i Frognerparken

I dag nøt jeg og Chaos ettermiddagen badende i sol i Frognerparken. Her hoppet vi på benker, kastet frisbee, trente på øvelser og triks, hoppet rundt på snøborg og spiste is. Altså is på bakken, ikke sånn man kjøper. Og ikke jeg da, bare Chaos. Han synes det er så godt, lurer på om han liker den knaselyden det lager når han tygger. Ellers er jo snø generelt dritkult, han beiner rundt som en annen idiot, og siden det er så mildt ute nå er det jo også ganske glatt. Derfor tryner han jo konstant når han løper mot meg og skal stoppe, knis. Kanskje slemt å le, men han ser liksom litt dum ut der han sklir avgårde og beina spreller til alle kanter, hihi!
Løpe mot mamma, jippi!!!

Denna snøborgen blir jo bare mindre og mindre jo!
Ising i tenna? Hva er det?

Rett før han setter avgårde for å leke med en hund...

Men det skal sies at han begynner å bli råflink på innkalling, og det er mye lettere å få oppmerksomheten hans nå enn det har vært. Han kommer til og med når han er opptatt med lek, utrolig nok! Er det en godluktende tispe i nærheten derimot, har jeg lite jeg skulle sagt... Den hormonsprengte hjernen hans har ikke plass til noe annet enn jenter akkurat da, spesielt de med løpetid (noooooo, really.....?) og da henger han etter som et slips. Men han er heldigvis (eller uheldigvis...?) en populær gutt som er godt likt av damene, så han har lite uvenner ihvertfall!

Etter en stund på hundejordet tok vi turen hjemover, og da var det natta på vofsen. Kom hjem til en snill kjæreste som disket opp med biff og bearnaise sammen med fløtegratinerte poteter, nam nam:) Litt heldig er jeg jo må jeg si!

God helg!

Ida & Chaos

Klassisk gjesp
"Atte jeg er ikke trøtzzzzzzzzzzz......."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar