fredag 17. august 2012

All play and no work....

Well, hello!
Nå var det visst en stund siden sist. Tenkte å dedisere det første innlegget etter sommeren til bilder fra da Ecco var på besøk hos oss. De siste dagene han var på besøk var vi og møtte søte Mari og kjekke Fenris i Asker for hyggelig samvær og skogstur. Vi rakk bare å knipse bilder i hagen til Mari, så da fikk vi alle gutta til å stille seg opp:


Chaos, Ecco og Fenris

Størst, medium, minst

Kjekke gutta!:-)
Kjempehyggelig dag, gleder meg til å gå skogstur med Mari og Fenris igjen!

De siste dagene før Ecco dro begynte roen og harmonien å senke seg over Casa Chaos, og helt uten at vi kunne forutse det begynte de to tullingene å leke! Inne! Med hverandre!








Ikke akkurat lette fotoobjekter, but you catch my drift ;-) Godt å se at de klarte å finne en balanse sammen til slutt!



Og da Ellen og Kjell kom for å hente kjempen sin fikk jeg vite at de jaggu hadde forlovet seg i New York, utrolig hyggelig! Ellen så ut som et eneste stort glis da de kom på døra. Også fikk jeg et så fint kjede fra Bloomingdales med et lite kjøttbeinanheng på, det ble jeg kjempeglad for.



Et par av mine hundeløse venner ler litt av hundegalskapen min, og man kan vel si at dette ikke akkurat gjør saken noe bedre?

Da var innlegg nummer en ferdig, two to go! Følg med!

Ida & Chaos





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar