tirsdag 10. juli 2012

Morgentryn...

Tirsdagsmorgenturen foregikk langs Vækerøstranden i strålende solskinn (faktisk).


Hundene plasket i vannet, kranglet om pinner og søkte etter guddis i skråninger, men selvsagt måtte en stakkars intetanende forbipasserende komme litt brått på Giganten, som da hoppet opp med skitne poter etterfulgt av Mini, som ikke skjønte noenting. En del banning og formaninger senere, samt masse beklagelser fra meg kom vi oss videre. 

 
  

Da alle var glade igjen gjør jeg selvsagt en skikkelig Donald-manøver og tryner så det ljomer nedover en glatt skogssti. Tok meg likegodt for med albuene jeg da, og mens jeg kjente tårene presse seg fram hadde jeg to ivrige hunder som strengt tatt synes jeg lagde litt mye drama og bare ville komme seg videre. Og jeg som trodde hunder skjønte når eieren trenger trøst, så feil kan man ta, hrmph...


Så nå kan jeg altså ikke lene meg på albuene på noen dager heller. Herlig. Prøve å skrive med armene i fanget jeg da...

Ida, Chaos og Ecco.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar