onsdag 18. april 2012

Ikke stort...

...har skjedd siden siste oppdatering for to uker siden, egentlig. Andre post på jaktcupen forrige tirsdag som omhandlet dirigeringsapport, og Hønsecupen nå søndag; avstandskommando. Og været for anledningen, klissvått! I tillegg har jeg en vane for å være litt redusert de søndagene Hønsecupen er fordi et eller annet alkoholbasert arrangement finner sted dagen før... Nå er ikke jeg av de som blir mest fyllesyk, men det er jo ekstra tungt å stå opp når man ikke finner senga før 4 om natta da... Uansett, det ble ingen bilder fra verken Hønsecupen eller jaktcupen i denne omgang så derfor tenkte jeg bare å legge ut noen bilder som er tatt i løpet av de siste to ukene.

Tilslutt deler jeg også en skikkelig godbit; en film med min fremragende vannapporterende hund...

Om halvannen uke reiser jeg og Even til New York, og vi gleder oss noe forferdelig mye! Da skal Chaos bo hos Helene og Jens Petter, et vennepar som også passet ham i fjor sommer, og de elsker jo hunder, så han er i gode og trygge hender.
Vel, over til bildene, og filmen.

Enjoy!

Mmmm, nyvaskede klær...
 

Trøtt... Men vil ikke gå glipp av noe så jeg holder hodet oppe!



Chaos og dvergdachsen Cæsar fra valpekurset, så stas å leke med ham igjen!
Ferdig snart? Kan vi løpe?
Godt plassert på Blüchers anker i Drøbak
Bygdøy en strålende ettermiddag




Ida & Chaos

2 kommentarer:

  1. Hehehehe - HERLIG klipp! Ecco er helt prikklik på det der med vannapportering. Blir han våt på halen så gidder han ikke. Sukk.

    God tur til NY, det er et herlig sted. Hvis dere finner baren med den store neonlysende sombreroen(hatt) i Soho, så stikk innom og drikk verdens beste frozen margarita. Heldiggriser!

    SvarSlett
  2. Hahahah. Det er feil på retrieveren deres, vil ikke bade. Haha sånn er vår og :))) Hun gjør det bare hvis det er en veldig spennende ball og instinktene tar over. Badehunder liksom ja :)))

    SvarSlett