søndag 4. september 2011

Vacation vacation vacation…

Skrevet av Chaos den 4. september 2011

 

Sommertid gjør en brun og blid!

Puh, da var enda en sommer over for denne gang. Og bloggen, ja den har fått seg en velfortjent pause siden juli gitt. Ikkje braaaaa…….

Men vi får vel ta en kjapp oppsummering her: Chaos er i skrivende stund nesten 7 mnd gammel og veier nå 13 kg. Fortsatt lett nok til å løftes, men han begynner å bli farlig rask til å løpe, er ikke like lett å ta ham igjen nå gitt, og det gjelder under hundelek og. Ikke mange som tar ham igjen der!
Uansett, jeg mener at siste oppdatering var da Chaos ble fem måneder gammel, og sommerferien var like rundt hjørnet. De første fem dagene av ferien tilbragte vi  Kragerø, nærmere bestemt på Skåtøy ute i skjærgården. Der hadde vi besøk av Evens kompis Marcus og hans toårige sønn Lucas,
samt min venninne Marie Sophie og hennes kjæreste Erik. Vi hadde en god blanding av forskjellige værtyper, men ute var vi allikevel. Jeg og Even tok en løpetur ute på øya og forvillet oss borti et kystfort tyskerne bygget her under 2. verdenskrig, noe vi synes var fryktelig spennende å løpe rundt på og utforske.

I løpet av denne turen har vi også gjort masse morsomme ting med Chaos og han lærer stadig mer. Her var et lite utvalg av bilder fra Kragerø.
Så kommer jeg sterkere tilbake så fort jeg kan med resten av dem!:-)

God natt,
Ida & Chaos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar