fredag 16. september 2011

Morning glory, med noko attåt…

Skrevet av Chaos den 16. september 2011 

 

Deilig å våkne opp tett som som et avløpsrør, og med hodet fullt av bygningsarbeidere!
Vel, pga. dette ble jeg hjemme fra jobb i dag, merker at det å ikke engang kunne sjekke mail er litt småstress, men sånn er det nå. For de som ikke vet har jeg fått et fulltidsvikariat som urixjournalist hos Her og Nå ut året, noe jeg synes er utrolig moro og lærerikt. Litt omveltning i hverdagen, men jeg merker at jeg liker det. Og Chaos, han er like fornøyd uansett han!

Men selv om man er dårlig er det ikke bare å begrave seg i sengen med yndlingsserien. Even skulle kjøres til jobb da han drar direkte på jakttur i helgen etterpå, og Chaos skal jo fortsatt ha turen sin. To fluer i en smekk; vi tok turen ut på Storøya samtidig som vi kjørte Even på jobb, deilig og masse sol så det ble en fin tur på tross av redusert form hos meg…

Får prøve å slappe av litt størstedelen av dagen, jeg må nesten være frisk til valpeutstilling i Vikersund i morgen. Der skal vi også møte Elliot, broren til Chaos, Argon, halvbroren til Chaos og Ekiro, pappaen. Det blir sikkert en fin dag. I mellomtiden kan dere få se litt på den deilige turen vår i dag tidlig.
20110916-094951.jpg
Pene vofsen i solskinnet
20110916-095052.jpg
20110916-095010.jpg
Synes det er stilig at en liten del av den gamle rullebanen er beholdt mellom gress og trær:-)
20110916-095102.jpg
Baderev
20110916-095112.jpg
20110916-095445.jpg
Raptusrev!:-)

Ha en strålende dag, og en innholdsrik helg!
Ida & Chaos

One Response to Morning glory, med noko attåt…

  1. Ligger hjemme med forkjølelse selv, så føler med deg. Det så ut som om turen ble vellykket allikevel da i hvertfall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar