onsdag 14. desember 2011

10 måneder

Og det feires med litt bilder!

Men tilbake til poenget. Jo, jeg har nemlig jobbet dobbelt sÃ¥ mye som vanlig de siste ukene, da jeg i tillegg til engasjementet mitt i Her og NÃ¥ (som utløper ved Ã¥rsskiftet) har hatt rundt 8-9 oppdrag for Hundesport. Bare gøy, men det er klart man merker at det tar mye tid da. NÃ¥ er jeg ferdig for en liten stund og kan puste litt før jul, sÃ¥ da tenkte jeg Ã¥ “feire” det med Ã¥ legge inn noe bilder av vÃ¥r lille røde stolthet fra da vi var pÃ¥ Ã…l og i Valdres i oktober. Han blir ti mÃ¥neder i morgen (pubertetslus) og nÃ¥ er det faktisk bare to mÃ¥neder til han er Ã¥ret altsÃ¥. Vi er spente pÃ¥ den videre utviklingen hans, vi skal pÃ¥ kurs i hverdagslydighet i januar, egentlig mest for nysgjerrigehetens skyld, da jeg tror vi har begynt Ã¥ fÃ¥ til en del bra ting pÃ¥ egenhÃ¥nd. Men man blir jo aldri utlært!
Uansett, nok prat for denne gang, ha en strålende uke!
 
Fred ut!
Ida & Chaos

3 Responses to 10 mÃ¥neder

  1. gunntove 15. desember 2011 kl. 16:17 (Rediger)
    Utrolig fine bilder! Blir jo så stolt oppdretter her når jeg ser hvor flott han har utviklet seg! :-)
  2. Pappa Ekiro og familien 15. desember 2011 kl. 20:40 (Rediger)
    Veldig fine bilder av en SÅ vakker hundegutt! Blir veldig stolte her i gården, også! :-)
    Tenk at det er 10 mndr siden de ble født.
    Gleder oss til å følge med videre.
    Hilsen pappa Ekiro og familien.
  3. erica 25. januar 2012 kl. 12:38 (Rediger)
    så fin han är, Felice hälsar till sin kusin! Nu tycker jag att ni får uppdatera här lite så vi har något att läsa till kaffet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar