mandag 18. februar 2013

Ut på tur!

Kjapp oppdatering en sen mandagskveld!

Da starter jeg opp min egen hundebusiness. Fra mars måned tilbyr jeg hundelufting to dager i uken (to turer om dagen) og jeg håper selvsagt på mange hyggelige kunder som ønsker å benytte seg av dette. Turene består av mye sosialisering, lek, søk og fellesøvelser og for å kunne ha fokus på hver hunds behov tar jeg bare med meg tre hunder på tur om gangen. Jeg bruker kun positiv forsterkning på alle hunder, og ønsker at alle skal ha en så trivelig tur som mulig.

Sjekk ut nettsiden min på www.walk-with-me.net, snart www.walkwithme.no. Nettsiden og nettsideleverandøren har dessverre ligget nede et par dager så om du ikke kommer inn enda, ikke fortvil, men prøv igjen om en dag eller to!

Ida & Chaos


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar