torsdag 31. mai 2012

Danse med rev

Jeg og Chaos har vært på freestylekurs! Eller ihvertfall et for nybegynnere... Hele forrige helg ble brukt til dette, og jeg må si at dette er litt av en nedstressende opplevelse i forhold til jaktkurset vi har gått på denne våren. Den lille røde har tydeligvis kommet i tenåringsalder nummer to nå for han er rett og slett ikke interessert i å trene på kjedelige ting som sitt og bli og fotgåing. Og man kan jo bare glemme apport i vann! Han blir rett og slett så crazy at han bare beiner rundt for seg selv i ren triumf etter å ha hentet det han skal hente. I tillegg kan han plutselig bestemme seg for at, nei, her skal jeg bare snuse og ikke høre på noe av det mamma ber meg om. Også er han borte liksom! Også er han plutselig døv og han har glemt alt han kan. Vel, vel... Jeg har ihvertfall blitt rådet til å senke forventningene mine en liten stund fremover, og heller aktivisere ham med ting som er moro - og selvfølgelig lærerikt. Så derfor, freestyle måtte prøves. Triks har jeg jo lært ham siden han var liten, så det var veldig morsomt å ta dette et skritt videre. Det ble ikke tatt noen bilder denne helgen, men en av deltagerne klarte å sette sammen en videosnutt av alle sammen der vi viser de andre hva vi har lært. Jeg er den eneste med rev...

 Applaus mottas med takk!

2 kommentarer:

  1. Så kult! Det er noe annet å trene tull og lek, ja! Dere er så flinke! Viktig å ha hobbytrening!
    :-)
    Klapp, klapp, klapp!
    pappa Ekiro og Hilde

    SvarSlett
  2. Gøøøy=)

    SvarSlett